Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2018 13:25 - Не виждам промени
Автор: rozzata Категория: Други   
Прочетен: 1306 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 02.03.2018 13:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
За толкова време в - Блог.бг, вече 8 години не виждам кой знае какви промени, а само хора които се отказват, други се връщат като мене с надеждата, че все още ще е приятно место, но вижда се, че вече е слабо, ограничения на полето за пускане на постове, което е напълно излишно, защото има много други неща за оправяне.
1.Троленето продължава на постове.
2.Пускат се постове с цел спам, през 1/2 минути.
3.Пишат хора, които не са регистрирани в блога.
4.Хубаво е да има, едно поленце с администраторите и към кого трябва да се обръщаме за проблемите си и да ги решаваме.
5.Админите са длъжни да отговарят, когато някой им пише на лично съобщение, за проблеми или разни питания.
Предложения от мене:
1.Да премахнете гласуванерто за или против, харесал поста защото е напълно излишно. Не е важно дали си дал глас а дали си разбрал поста който е написан. За мене са по - важни  коментарите, кой какво мисли и прочие.
2.Постове които са пуснати и нямат още 12 часа, или нямат и 1 час откакто са пуснати, да бъдат сваляни автоматично от първа страница.
3.Когато се пуска пост да се дава задължително источник, ако вече е лично писано четиво, тогава може да не се слага.
4.Предлагам, да засичате потребителите по - аипи адрес.
5.Потребителим които нямат постове в профила си, да бъдат изтривани.
6.Хора които са в блога, за да се заяждат, да правят интриги, да заплашват и да обиждат, нямат място и трябва да бъдат премахвани, но не с изтриване на профила а баннати.




Гласувай:
9



1. anonymous3 - Съгласен съм с написаното, трябва ...
02.03.2018 14:35
Съгласен съм с написаното, трябва да има промени.
цитирай
2. barin - Здравей, rozzata. С почти всички ...
03.03.2018 17:07
Здравей, rozzata. С почти всички неща, които забелязваш и предлагаш съм съгласен. Особено с последното, защото забелязвам все повече заяждане от някои потребители. Аз лично не съм си патил от такива и не съм влязъл в нечий 'черен списък", но има няколко, които само това правят и оплюват навсякъде.
Поздрави и добре завърнал се!
цитирай
3. rozzata - barin
03.03.2018 17:53
Ами, трябва да се взимат някакви мерки, просто не може така. Ограничиха полетата, обаче за по - сериозни неща не се взимат мерки.
цитирай
4. rozzata - barin
06.03.2018 18:08
Един трол, ми е лепнал минус. Той си е редовен, вече даже не обръщам и внимание, игнориране му е майката. Да ходи там да пасе козите и тва е :)
цитирай
5. ikra - Привет!
08.03.2018 23:04
Приветствам написаното. За съжаление не се взимат никакви мерки в тази връзка. И аз преди време писах за това, но без резултат. Надявам се ти да успееш. Имаш подкрепата ми!
Приятна вечер!
цитирай
6. rozzata - ikra
09.03.2018 13:11
Ами в крайна сметка, ние сме хората които трябва да искаме промени, защото благодарение на нас се случват нещата. Не може да пишеш и да не получаваш отговор. Аз все още си чакам отговорите на лично и дано да получа.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rozzata
Категория: Други
Прочетен: 497646
Постинги: 249
Коментари: 319
Гласове: 2907
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930