Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2019 15:19 - Някой друг се опитва да контролира живота ти
Автор: rozzata Категория: Други   
Прочетен: 779 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Затова няма да се оправим, всеки чака на готово и никой не си помръдва, задните части да направи нещо. Значи първо промяната настъпва вътре в човека, тогава трябва да променя света. Всеки ти казва, че си една нищожна пешка в този живот, нямаш право на глас, на мислене, на действие. Някой друг се опитва да контролира живота ти. Повечето хора нямат собствено достойнство и морал, всеки е сложил розови очила и не иска да погледне света от другата страна. На българина му дай вечер като се прибере от работа да има на масата ракия и салата и за друго не го закачай. Хората са готови за един хляб и две кебапчета да се продадат, готови са за 20лв да убият някой човек.



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rozzata - До дебилния сложил минус на всеки един мой пост
13.08.2019 12:41
До дебилният, анонимен глупак. Пука ми, че имам минус в блога съм да пускам неща които хората не са чак толкова запознати. Нито ме интересува минуса, нито тъпите ви клюки и интриги. Само един страхлив мишок, който не е запознат с тази материя може да слага минуси и нищо друго. Пука ми на дедовия, че имам минус, нито ме дразни, нито нищо. За мене минуса показва, колко невежи и ограничени, същества има на този свят. :)
цитирай
2. анонимен - Нищо няма да се промени, докато п...
15.08.2019 10:17
Нищо няма да се промени, докато повечето не си променят ”това” под шапката.
Промени себе си, и света ще се промени.
Тръгнеш ли /не лично/ да променяш другите и света, само ще ти побелеят косите и нищо няма да направиш. Само грехове. Обаче най обичам отзад да ми нафърфолят яката и да е дебел кат наденица!
:)))
цитирай
3. анонимен - Анонимен бе nedovolen. ГЛОГ. бг не ...
15.08.2019 10:18
Анонимен бе nedovolen. ГЛОГ.бг не спи.
:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: rozzata
Категория: Други
Прочетен: 498480
Постинги: 249
Коментари: 319
Гласове: 2907
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930